נדחתה עתירה של לפיד נגד בן גביר: ישלם 4,000 ש"ח הוצאות

    איתי גדסי No Comments on נדחתה עתירה של לפיד נגד בן גביר: ישלם 4,000 ש"ח הוצאות

    יו"ר ועדת הבחירות, השופט יצחק עמית, קיבל את טענות עוצמה יהודית – דחה את העתירה, והורה ליש עתיד לשלם לעוצמה יהודית הוצאות בסך 4,000 ש"ח. "אין כל חשש, ובוודאי לא ודאות קרובה, כי הבוחר הסביר יטעה לחשוב שסרטון הנפתח במילים "למה יאיר לפיד הוא כישלון של ראש ממשלה?", הוא סרטון תעמולה של יש עתיד"

    צילום: Avshalom Sassoni/Flas90
    18:15
    02.05.24
    קובי פינקלר No Comments on טורקיה החליטה לעצור את כל הסחר עם ישראל | מתעדכן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר ועדת הבחירות המרכזית לכנסת, השופט יצחק עמית, דחה עתירה שהגישה מפלגת יש עתיד נגד עוצמה יהודית, בבקשה להורות לפסול סרטון בחירות של עוצמה יהודית.

    מדובר בסרטון שפורסם בתגובה לסרטון של לפיד עצמו: בסרטון המקורי מוצגים על פתק הבחירות של יש עתיד כביכול ההישגים של לפיד בעת כהונתו כראש ממשלת מעבר, ובסרטון התגובה של עוצמה יהודית – מוצגים הכישלונות של לפיד.

    בעתירה נטען כי הסרטון מפר את חוק דרכי תעמולה, משום שלטענת יש עתיד הוא אינו כולל זיהוי מפלגתי מפורש. אולם בעוצמה יהודית טענו מנגד כי יש עתיד הסתירה מהשופט עמית את העובדה כי הסרטון פורסם מחשבונו הרשמי של ח"כ בן גביר, כתגובה בלבד לסרטון שהעלה לפיד בחשבונו.

    יו"ר ועדת הבחירות, השופט יצחק עמית, קיבל את טענות עוצמה יהודית – דחה את העתירה, והורה ליש עתיד לשלם לעוצמה יהודית הוצאות בסך 4,000 ש"ח. עמית כתב בהחלטתו כי "בענייננו אין כל חשש, ובוודאי לא ודאות קרובה, כי הבוחר הסביר יטעה לחשוב שסרטון הנפתח במילים "למה יאיר לפיד הוא כישלון של ראש ממשלה?", הוא סרטון תעמולה של יש עתיד.

    יו"ר עוצמה יהודית, ח"כ איתמר בן גביר מסר בתגובה: "לפיד נוחל כישלון אחר כישלון כשהוא מנסה פעם אחר פעם לסתום פיות: תחילה זה היה עם עתירתו נגד ערוץ 14, ועכשיו בעתירה נגדי. לפיד, בעזרת השם בעוד ארבעה ימים – נשים סוף לדיקטטורה שאתה דוגל בה, נקים ממשלת ימין ונחזיר את הדמוקרטיה למדינת ישראל".



    0 תגובות